اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۶۸۵۰۰

توهین نابخشودنی و زشت علیه پرسپولیسی ها + عکس

توهین نابخشودنی و زشت علیه پرسپولیسی ها + عکس
در روزهای گذشته شاهد رفتار بسیار زشتی از سوی هوادارنماهای بعضی از باشگاه ها علیه پرسپولیسی ها هستیم.
۱۳:۲۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
وانانیوز|

 بازی دو تیم طلایی پوشان اصفهان و سرخپوشان پایتخت در بازی های جام حذفی فوتبال کشورمان با حواشی بسیار عجیب و تلخی روبرو بود تا حدی که طرفداران فوتبال را از این مسائل آزرده خاطر کرد. این دیدار با وجود اینکه با پیروزی پرسپولیسی ها به پایان رسیده هنوز با حواشی و جنجال های خاصی مواجه گردیده است. و هنوز بعد از چند روز با شکایت طرفین از یکدیگر دنبال می شود. 

 


توهین نابخشودنی و زشت علیه پرسپولیسی ها + عکس 

 

در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز عکس هایی انتشار یافته است که همگی نشان از اوج بی حرمتی هواداران تیم ها به یکدیگر است نمونه آن را در عکس بالا مشاهده میکنید که پرنده ای را با پارچه ای (لنگ) پوشانده اند که به این ترتیب هواداران پرسپولیس را تحقیر کنند و این تصویری دستاویزی برای تخریب و توهین هواداران دیگر تیم ها علیه پرسپولیس شده است. 

  

اکنون به گونه دیگری شاهد درگیری طرفداران بی شمار این تیم‌ها در فضای مجازی هستیم که به هیچ وجه رنگ و بویی از فوتبال حرفه‌ای را ندارد.

 

سرخ های پایتخت در فصول اخیر با نمایش‌های درخشان خود سه قهرمانی لیگ را به دست آورده است و حالا در آستانه بالابردن کاپ حذفی نیز قرار دارد.  به نظر می‌رسد دور از کل‌کل‌های فوتبالی و با نگاه منطقی می‌توان به ثبات و عملکرد این تیم احترام گذاشت.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین